جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۲۰:۱۹

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا:
مقاومت مدبرانه در مقابل استکبار اولویت نیروهای مسلح است

باشگاه خبری فراساحل: فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا گفت: ایستادگی و مقاومت مدبرانه در مقابل استکبار سرلوحه کار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از نیروز دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار دوم تورج حسنی‌مقدم ظهر امروز در جمع کارکنان آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با اشاره به برگزاری 61 کلاس آموزش قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در این مرکز اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان کارکنان پایور، وظیفه و تحت آموزش مرکز مذکور با قرآن مأنوس شدند.


وی، هدف از برگزاری جلسه‌های قرآنی را درک، تدبر و عمل به آموزه‌های قرآنی عنوان کرد و افزود: تمام تلاش‌ها بر این است که به سعادت دنیات و آخرت برسیم. فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با بیان اینکه شب قدر در بیست و سوم ماه مبارک رمضان را در پیش داریم، تصریح کرد: شب قدر قلب ماه مبارک رمضان است و سرنوشت یک سال انسان‌ها در این شب رقم می‌خورد. دریاداردوم حسنی‌مقدم به شهادت امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: سالروز شهادت امام علی(ع) بهترین فرصت برای گسترش مطالعات اسلامی در جامعه به‌ویژه در نیروهای مسلح است.


وی با تأکید براینکه تمام افراد باید از شخصیت والای امام علی(ع) الگو بگیرند، بیان کرد: با مدد گرفتن از روح بلند امام علی(ع) باید تلاش کنیم به آرمان‌های بزرگ برسیم. فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا به شخصیت والای امام علی(ع) اشاره کرد و یادآور شد: معرفت توحیدی و مقام‌های عبادی امام علی(ع) برای ما قابل درک نیست و فراتر از تصور است. دریادار دوم حسنی مقدم با اشاره به زهد و سادگی امام علی(ع) در زندگی، خاطرنشان کرد: ساده‌زیستی امام علی(ع) درس بزرگی برای ما محسوب می‌شود و باید با تمام وجود از برکات معنوی ماه مبارک رمضان بهره‌مند شویم.


وی ملت ایران را با آرمان‌های بزرگ خواند و اظهار کرد: عمل به آموزه‌های دینی برای فتح قله‌های افتخار و رسیدن به آرمان‌های والا حائز اهمیت است. دریاداردوم حسنی‌مقدم بر اخلاق اسلامی در کنار علم‌آموزی تأکید کرد و افزود: در کنار علم‌آموزی باید ایستادگی و مقاومت مدبرانه در مقابل استکبار جهانی را سرلوحه کار خود بدانیم. وی با بیان اینکه نیروهای تحت آموزش برای انجام وظایف به شناورهای سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هزاران کیلومتر دورتر از خاک وطن اعزام می‌شوند، تصریح کرد: رزمندگان پایه‌های اصلی اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.



  کد خبر : 1932
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :